[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji"Halo? Sprzedaż!"Darmowa publikacja dostarczona przezZloteMysli.plCopyright by Złote Myśli & Aleksander Sienkiewicz, rok 2013Autor: Aleksander SienkiewiczTytuł: Halo? Sprzedaż!Data: 30.04.2015Złote Myśli Sp. z o.o.ul. Toszecka 10244-117 Gliwicewww.zlotemysli.plemail:kontakt@zlotemysli.plNiniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłączniew formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartościpublikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodniez regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani zaich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lubautorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnejodpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartychw książce.Wszelkie prawa zastrzeżone.All rights reserved.Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)Spis treściPrzedmowa..............................................................................5Wstęp....................................................................................7Część1.Na dobry początek................................................10Część2.Niewidzialna siła, która wprowadzi twojąsprzedaż na wyższy poziom...............................21Część3.Funkcja nastawienia, czyli lekcja z matematykisukcesu w sprzedaży...........................................34Część4.Wyposażenie standardowe w salonie skutecznejsprzedaży..............................................................50Część5.Sekundy i minuty, od których zależy wszystko.61Część6.Kocham być „odrzucany” — manifestnajlepszych sprzedawców!..................................74Część7.Mówić tak, aby klient uwielbiał słuchać, czyli naczym polega magia skutecznej komunikacji....87Część8.Słyszę cię pierwszy raz, a mam wrażenie,jakbyśmy znali się całe życie..............................99Część9.Reklamacja dźwignią twojej sprzedaży i zaufaniaklienta................................................................. 113Część10.Kilka słów, których świadomość może istotniepomóc twojej sprzedaży.................................. 127Część11.Witaj na kolejnej mecie w drodze potelefoniczny sukces........................................... 141Część 8.Słyszę cię pierwszy raz, a mam wrażenie,jakbyśmy znali się całe życieSiłą dobrego sprzedawcy jest błyskawiczna umiejętnośćnawiązywania kontaktu z każdym, wszędzie i o każdej porze.Każdy z nas spotyka w swoim życiu bardzo różnych ludzi.Czasem jest tak, że osoba od pierwszych sekund rozmo-wy wzbudza twoje zaufanie, a ty masz wrażenie, jakbyścieznali się co najmniej kilka lat. Czasem jest zupełnie ina-czej. Chociaż kogoś nie znasz i nie możesz nic szczegól-nego powiedzieć na temat tej osoby, po paru pierwszychminutach rozmowy masz ochotę odwrócić się na pięciei dać susa. Oby jak najdalej od tego kogoś, kto kompletnieci nie odpowiada i z kim dzielenie własnej czasoprzestrze-ni jest ostatnią sprawą na ziemi godną twojego zaangażo-wania.Brzmi znajomo?99Halo? SprzedażJak często zwracasz uwagę na to, co czujesz, kiedypoznajesz kolejnych ludzi i co sprawia, że jedni od razuwzbudzają twoje zaufanie, a drudzy zasługują na szybkiepożegnanie? Co takiego mają w sobie ci pierwsi, a czymna błyskawiczne odrzucenie zasłużyli sobie ci drudzy? Czywarto byłoby odkryć mechanizm, który stoi za taką selek-cją w doborze partnerów, którym można zaufać?O ile klient śmiało może pozwolić sobie na to, aby po-żegnać się z jednym sprzedawcą i zaprosić kolejnego, o tylemy — sprzedawcy — powinniśmy zrobić wszystko, co na-leży, aby zbudować właściwą więź z potencjalnym klientemtu, teraz i możliwie za każdym razem.Zanim poznasz sekret najlepszych sprzedawców, którzypotrafią zdobyć zaufanie w pierwszych chwilach rozmowybez względu na typ klienta, odpowiedz sobie na pytanie,w czyim towarzystwie czujesz się najlepiej — ludzi podob-nych do siebie czy może zupełnie odmiennych?Dodam, że nie chodzi tutaj o argumenty w stylu „podo-bieństwa się odpychają, a różnice przyciągają”, albo „w ży-ciu dobrze jest, kiedy ludzie różni od siebie budują ze sobąrelacje”. Nie mnie to oceniać, kiedy dobrze jest w życiu,a z pewnością jest to kwestia bardzo subiektywna i właśniedlatego nie czuję się na siłach, aby wyznaczać standardyżycia dobrego dla wszystkich. Jednego natomiast jestempewien — żeby sprzedać i zbudować wartościową relacjęz klientem, sprzedawca w pierwszej kolejności musi zdo-być jego zaufanie i sprawić, aby ten czuł się dobrze w jegotowarzystwie. Wracając do pytania, jak zatem brzmi twojaodpowiedź?100 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • amelia.pev.pl